divendres, de març 9

Una Wiki llena de ideas, dedicada al aprendizaje de la búsqueda

Recibí un correo de Josep M. Comas donde me muestra su wiki, de donde extraigo esta cita. El anaranjado es mío.
Una cita ideal para comenzar el módulo de buscadores en el programa de formación que ahora mismo me tiene absorbida: Llengua+TIC, desde el Departament d'Educació.

"En el passat, quan el coneixement era escàs, qui el creava era l'heroi de la tribu. Però en una era d'excés d'informació, la producció i encara més, la distribució del coneixement no són res més que jocs de nens.

Els editors esperen que en el futur jo estigui disposat a pagar per retalls concrets d'informació; però jo em pregunto si no són massa optimistes. Per el que estic realment disposat a pagar, quan oceans de dades xoquen contra la meva porta, és per l'ajuda en filtrar aquesta inundació i trobar el que necessito."

Fragment del llibre "Avatars of the Word" de James O´Donnell, Harvard University Press, 1998

Gràcies, Josep M. per la referència i per aparèixer!
La wiki está genial!